Elektrisch rijden én laden moet prettig en betrouwbaar zijn. Want hoe beter de gebruikerservaring bij publieke laadpunten, hoe meer mensen zullen overstappen. Maar hoe ervaren EV-rijders het rijden en laden in de praktijk?
Kom naar onze online NKL Kennisshow op 15 oktober van 13.00 tot 14.00 uur en we vertellen je meer over de uitkomsten van onze laatste Servicebenchmark. Wat gaat goed en wat kan er beter? En hoe kun je hier als regio, gemeente of CPO op inspelen?
Dit kun je verwachten:
- Maarten Hachmang (Laadpastop10) heeft de afgelopen maanden de servicebenchmark uitgevoerd. Hoe hebben ze het aangepakt en wat zijn de belangrijkste resultaten en conclusies?
- Thijs Duurkoop (RVO) legt de link tussen de uitkomsten van de servicebenchmark en de uitkomsten van het Nationaal Laadonderzoek: een jaarlijkse enquête onder Nederlandse EV-rijders. Ook hierin zijn EV-rijders bevraagd over service aspecten van laden. Wat zijn de belangrijkste uitkomsten daar en wat kunnen we hiervan leren?
- Iris van Dam (Equans) licht toe wat zij doen met de uitkomsten op het gebied van de ‘service’ van laden. Wat wordt al gedaan, wat zijn nieuwe inzichten en hoe kan de gebruikerservaring van laden nog verder verbeterd worden?
- We sluiten af met een paneldiscussie. Hier sluit ook Robert van Gent (VER) aan, die vanuit het standpunt van de EV-rijder reageert.
Ja, ik meld me aan voor de NKL Kennisshow van dinsdag 15 oktober 2024 van 13:00 – 14:00 uur.